دانشگاه فرهنگيان وآموزش و پرورش
https://www.yassell.ir
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانشگاه فرهنگيان وآموزش و پرورش
دسته بندی : سایر,,
  • بازدید : (1134)

دکتر مهر محمدی در کمیته ی هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی: اگر ملت ما بخواهد به جایی برسد، باید از دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش به این نقطه رسید جلسه کمیته ی هیأت امنای استانی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی، با حضور دکتر مهر محمدی، حجت الاسلام و المسلمین عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، بیگی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، لامعی، مدیر کل آموزش وپرورش استان و سرپرستان پردیس، در مرکز آموزش عالی شهید باهنر خراسان جنوبی، برگزار شد. در ابتدای این جلسه، مشکلات دو پردیس استان مطرح و مورد بررسی قرارگرفت. در ادامه، دکتر مهر محمدی، ضمن سخنانی به سابقه ی یکصد ساله ی تربیت معلم اشاره کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی با ریشه ای استوار و ادامه دهنده ی این پیشینه ای پر افتخار است، لذا مسؤولیت حساسی بر عهده ی ماست و با تأسیس دانشگاه فرهنگیان، شاهد نقطه ی عطفی در آموزش و پرورش کشور هستیم. وی، افزود: نگاه ما به دانشگاه فرهنگیان، نگاه به نهادی است که امر خطیر تربیت معلم را سازماندهی می کند و در این امر، سنت تربیت معلم که ریشه دانشگاه فرهنگیان است، همواره پاس داشته می شود. سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر این نکته که در دانشگاه فرهنگیان باید برای رسیدن به استانداردهای آموزش عالی، تلاش کنیم، گفت: برای رسیدن به این استانداردها، نیازمند همت عالی و عزم ملی هستیم. وی، افزود: اگر ملت ما بخواهد به جایی برسد، باید از دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش به این نقطه رسید. دکتر مهر محمدی، در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان، برای اولین بار، از اعتبارات عمرانی مناسبی برخوردار شده و در اعتبارات عمرانی، ردیف بودجه مستقلی به آن تخصیص یافته که اعتبار تخصیص داده شده، 300 میلیارد ریال، جهت ساخت 10 پردیس درسال 93، درسراسر کشور با استانداردهای آموزش عالی است که استان خراسان جنوبی هم، شامل این تخصیص می شود. سرپرست دانشگاه فرهنگیان، در پایان سخنان خود، از مسؤولان استانی خواست با همت عالی برای ارتقاء کیفیت و توسعه و تعالی دانشگاه فرهنگیان گام بردارند. شایان ذکر است، مسئولان حاضر در جلسه نیز، ضمن تأکید بر جایگاه ویژه ی دانشگاه فرهنگیان، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری و همیاری اعلام نمودند.



برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: